piątek, 25 maja 2007

Z serii zbędne gadżety - Frappr

Zupełnie przypadkowo wylądowałam wczoraj na stronie Freppr. Jest to kolejny z serii serwisów z sympatycznymi, nikomu niepotrzebnymi gadżetami - tradycyjnie dla web 2.0 w wersja beta i mniej tradycyjnie z wyjątkowo paskudnym designem, który można jeszcze bardziej spaskudzić ustalając swój schemat kolorów.
Frappr oferuje użytkownikom tworzenie mapek opartych o google maps, na których inni użytkownicy mogą zostawiać swój ślad w postaci małej wizytówki z awatarem wpiętej w miejscu zamieszkania. Można tworzyć takie mapki dla swoich blogów, for, grup i.t.p. - jeśli ktoś koniecznie chciałby poznać pochodzenie geograficzne gości.
W sumie kompletnie zbędny, dodatkowo spowalniający otwieranie strony "dziabąg" - na tyle nieistotny, że zapomniałam, iż jestem użytkowniczką tego serwisu od 2005r. - przypomniał mi o tym dopiero komunikat przy próbie rejestracji.
Ta drobna wada nie powstrzyma mnie jednak przed umieszczeniem mapki Blogosfery w tym poście ;). Gadżeciarze wszystkich krajów łączcie się... czy coś takiego.



Brak komentarzy: